سلام

خیلی دلم می خواهد بیام و اینجا مطلب بنویسم ولی راحتی عکس فرستادن توی اینستاگرام و درست کردن زیورالات به جای آشپزی من را به این روز انداخته است.  فعلا دستور یک سوپ رژیمی را می گذارم چون که این روزها دنبال غذاهای رژیمی هستم.باور کنید خوشمزه است.

مواد لازم:

پیاز متوسط یک عدد

هویج کوچک نگینی خردشده

برگ کلم سفید خرد شده یک لیوان

کدوخورشتی نگینی خرد شده یک لیوان

ساقه کرفس خرد شده نصف لیوان

گوجه فرنگی نگینی خرد شده یک عدد

فلفل دلمه ای نگینی خرد شده نصف لیوان

نمک و فلفل سیاه هرکدام یک قاشق چای خوری

فلفل قرمز یک چهارم قاشق چای خوری

 دوسر پرک دو قاشق غذاخوری

گشنیز و جعفری خرد شده نصف لیوان

آب دو لیوان

روغن کنجد یک قاشق مربا خوری

آب لیموی تازه نصف استکان

طرز تهیه : 

کف قابلمه را با روغن چرب می کنیم.کلم و هویج و کدو وکرفس و پیاز وفلفل دلمه ای و نمک و ادویه را ریخته در قابلمه را گذاشته حرارت را کم کرده تا سبزیجات نرم شوند.جو دوسر و آب را ریخته حرارت را کم نگه می داریم تاجو پخته شود. گشنیز و جعفری را ریخته پنج دقیقه بعد آب لیمو را اضافه کرده و نوش جان مى کنیم.